מילת- עופרה רוזנפלד
מילת הינה חברה המתמחה באימון וליווי צוותי עבודה בקבוצות וארגונים, ומקיימת סדנאות, קורסים והנחיית קבוצות לחשיבה יצירתית ומצוינות אישית לשם מינוף יכולות והגשמת יעדים. מילת נוסדה בשנת 2007 באמצעות הגברת עופרה רוזנפלד, פסיכותרפיסטית ומטפלת גוף נפש מתוך חזון לעבוד עם אנשים ולמען אנשים, לסייע להם ליישם שינויים ולהגיע אל יעדים אישיים וקבוצתיים. את השכלתה רכשה עופרה רוזנפלד במגוון מוסדות אקדמיים לשם רכישת מיומנויות, תובנות וכלים רבים יותר בתהליך העבודה. עופרה בעלת תואר ראשון מטעם אוניברסיטת ת"א, תעודה בתקשורת ציבורית ותואר שני בחינוך מטעם אוניברסיטת בר אילן. כמו כן, עופרה בעלת הסמכה להנחיית קבוצות ממשרד החינוך, הסמכה בינלאומית מטעם HNLP Centre כפסיכותרפיסטית גופנית ומאסטר בדמיון מודרך ו- .NLP
חברת מילת מספקת מעטפת של שירותים בתחום הטיפול האישי, האינטגרטיבי, והרגשי, וכן הרצאות, כנסים, פרויקטים קהילתיים, סדנאות וקורסים, כשגולת הכותרת של החברה הקורס הטיפולי השנתי "כלים שלובים", המועבר באמצעות עשרה אנשי צוות מובילים בתחומם.
"כלים שלובים"- קורס שנתי לצוותי חינוך ומטפלים
"כלים שלובים" הינו קורס שנתי המציע בסיס תיאורטי ומעשי מוצק, המעניק לאנשי חינוך ומטפלים כלים למתן מענה מיטבי לבעיות ומצוקות המתעוררות בהתמודדות עם מגוון אוכלוסיות שונות. בקורס מוענקת פריזמת טיפול רחבה, השוזרת זה בזה ידע ומיומנויות טיפוליות מתקדמות מעולם הפסיכותרפיה האדלריאנית, לצד כלים לטיפול ואימון מדיטציות הווייתיות, אומנות, משחק פלייבק, ביבליותרפיה וטיפולNLP בהתאמה לתיאוריות פסיכולוגיות. התכנית מקנה כלים אבחוניים וטיפוליים בשיטת הפסיכותרפיה גופנית המעצימים את אפקטיביות של הטיפול בדמיון מודרך, כשהחיבור אל הגוף נותן מענה מקיף אשר מותאם אישית אל צרכיו ומאפייניו של המטופל. התכנית הינה במתכונת חד שנתית, וכוללת 26 מפגשים שבועיים בני 5 שעות כל מפגש. היקף התוכנית הוא 130 שעות בסה"כ, והלימודים מורכבים מהרצאות פרונטאליות, עבודה בקבוצות קטנות, סדנאות קליניות, הדגמות, התנסות מעשית בטיפול והדרכה אישית. הקורס מכוון אל אנשי חינוך הוראה, מטפלים במגוון תחומי טיפול שונים, גננות, מאמנים ואנשי ניהול והדרכה. הקבלה אל הקורס מותנית ברקע בתחומים הללו וראיון מקדים.
"כלים שלובים"- תכני הלימוד
תכני הלימוד בקורס כוללים תצפיות והתנסויות בהתאמה אל תחומי טיפול ממוקדים. הסטודנטים נחשפים אל מושגי יסוד בפסיכותרפיה ובפסיכולוגיה, ורוכשים מיומנויות וכלים יישומיים בטיפול. כמו כן נלמדים גם ההיבטים התיאורטיים וקליניים של גיל ההתבגרות, תיאוריות, גישות הנוגעות לכלים יישומיים בטיפול, ומודלים כגון המודל של המילטון, המודל של חומסקי, מודל התקשורת ומודלים נוספים. הכלים הטיפוליים כוללים הבניית תהליכי שינוי כגון בניית מודל לשוני המותאם אל סגנונות חישה של המטופל, שינוי רגשות, יצירת מפות חשיבה, בניית הרפיות, שינוי בערכים והובלה ליצירת שינויי בהרגלים. מודל המצוינות האישית וההוויה החיובית מותאם אל הפילוסופיה האדלריאנית, ומתמקד במושגי שייכות הקשורים אל הזיכרונות המוקדמים, תחום אשר משיק אל תכני הקורס. מטלות הקורס כוללות העברת רפלקציות התפתחותיות, עבודה אישית וקבוצתית והגשת עבודת גמר. קבלת תעודת הסיום מותנית בנוכחות פיזית של מעל ל- 80% לכל אורך שנת הלימודים והגשת כל העבודות והמטלות. הקורס מעניק לאנשי חינוך ומטפלים מכלול רחב של כלים להתמודדות מול בעיות מורכבות של חרדות, מצוקות, אלימות, מוטיבציה ודימוי עצמי ירודים, המחייבים מיומנויות טיפוליות מתקדמות
צור קשר ישיר עם עופרה רוזנפלד
[contact-form-7 id="9971" title="עופרה רוזנפלד"]